Klantenservice: zo zit het met…
Benieuwd hoe het zit met bestellen, betalen, verzenden en leveren? En wat als je niet tevreden bent? Op deze pagina hebben we alle mogelijke scenario’s voor je verzameld. Zo weet jij precies waar je aan toe bent!
Betalen
Wij accepteren betalingen via iDeal, Bancontact en achteraf betalen.
Levering en levertijden
Wanneer je op werkdagen voor 13:00 uur bestelt, proberen wij je pakket diezelfde dag nog te verzenden. Is het een product dat niet direct uit onze voorraad komt? Dan kan de levering iets langer duren. De levertijd die bij ieder product vermeld staat, is altijd leidend. Duurt het toch iets langer? Dan houden we je via de mail altijd netjes op de hoogte.
Wij verzenden je bestelling via de postbode of pakketbezorger van één van onze leveringsdiensten: PostNL, DPD, GLS of DHL.
Verzendkosten
De prijzen van onze producten zijn altijd exclusief verzendkosten. Bij bestellingen boven de €75,- (exclusief verzendkosten) is verzenden helemaal gratis! Zit je hier onder? Dan bedragen de verzendkosten €6,50 per bestelling.
Garantie
Al onze producten zijn met zorg uitgekozen en we doen er dan ook alles aan om deze op en top bij je af te leveren. Bij iedere productomschrijving informeren wij je over de geldende garanties. Is de bestelling tijdens het transport beschadigd of is er iets anders ongelukkigs gebeurd? De wet stelt dat je in dat geval verplicht bent om binnen 2 maanden na constatering van het gebrek je melding bij ons kenbaar te maken. Valt het gebrek binnen de garantie? Dan zullen wij de reparatie of vervanging kosteloos op ons nemen.
Wanneer iets wel of niet binnen de garantie valt, lees je in onze algemene voorwaarden.
Klachten
Oeps! Is het niet helemaal gegaan zoals gehoopt? Laat het ons dan alsjeblieft weten, zodat we samen tot een ultieme oplossing kunnen komen. Klanttevredenheid is key bij UDEO, dus lossen we het graag met je op. Stuur je even een mailtje naar [email protected]?
We gaan er niet vanuit, maar wanneer we er samen niet uitkomen, kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Hiernaast kun je als consument in de EU je klacht ook aanmelden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Mogen we je een tip geven? Neem altijd eerst even contact met ons op. Meestal kunnen we het op die manier lekker snel oplossen en geniet jij voor je het weet alsnog van jouw nieuwe items!
Retourneren
Is het product voor in huis niet wat je verwacht had, had iemand anders hetzelfde cadeau idee of was het speelgoed voor jouw koter een totale miskoop? Geen probleem! Zonder opgaaf van reden mag jij je bestelling tot 14 dagen na ontvangst terugsturen.
Annuleren
Ook als het product nog niet is ontvangen, mag je je bestelling binnen diezelfde termijn nog annuleren. Annuleer je je hele bestelling voordat hij is verzonden? Dan ontvang je het hele orderbedrag inclusief verzendkosten van ons terug. Wanneer je je bestelling al wel hebt ontvangen, zijn de kosten voor het retourneren voor je eigen rekening.
Aanmelden als retour
Wil je gebruikmaken van je herroepingsrecht? Laat het ons weten door een email te sturen naar [email protected] of door het retourformulier te downloaden en toe te sturen. De volgende stap? Lever het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking af bij je dichtstbijzijnde postkantoor zodat het onze kant op komt. Hier heb je na de retouraanmelding 14 dagen de tijd voor.
Terugbetaling
Goed om te weten! De retourperiode gaat in vanaf de levertijd die bij het product in de webshop benoemd staat. Hebben we jouw product in goede orde ontvangen? Dan storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen netjes terug op je rekening.
UDEO zakelijk
Ook zakelijk zijn wij jouw partner in een wereld aan unieke items. Meer informatie of direct een zakelijke bestelling plaatsen? Laat het ons weten via [email protected], dan nemen we je mee in de mogelijkheden. Wist je bijvoorbeeld dat we je onder andere helpen bij regelmatig terugkerende orders of offertes op maat? Wij adviseren je graag!
Vraag ons raak!
Heb je nog vragen, suggesties of mis je iets in ons assortiment? Daar staan we altijd voor open! Misschien staat je antwoord al wel tussen onze veelgestelde vragen. Is dat niet het geval? Stel je vraag dan alsnog door te mailen naar [email protected]. Nu én in de toekomst doen we alles om aan jouw wensen te voldoen. Alles voor meer leuke dingen in het leven!
tevreden klanten
VEILIGE BETALING
SNELLE BEZORGING